Målat ikväll!

Håller på att renovera det som ska bli ett gästrum här hemma. Rummet har bara använts som förråd och garderob tidigare men jag tyckte att det var bättre att göra ett till "riktigt" rum.
Har ingen bild på de gräsliga tapeterna som satt där, men väggarna var inte så snygga under tapeten heller. Tur att vi har vänner som tycker att vi ska komma igång med det hela, Risse har hjälpt mig med att både spackla och börja måla. Nu har jag målat ett par lager färg till, så nu är det fondväggen kvar och sen nytt golv när allt är färdigmålat. Ska bli spännande att måla fondväggen, jag har nämligen glömt vad jag valde för färg, vet bara att det är nåt grönt!
 
Efter att tapeten var borta.
 
 
Efter ett antal timmar med målning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0