Älgar..

Har suttit ikväll och hjälpt en vän med en uppsats i biologi som handlar om älgar. Igår hade jag hemsk huvudvärk på jobbet hela dagen så idag fick jag vara hemma och ta det lugnt, har mått lite bättre idag, men känner mig allmänt trött och seg. Men jag har trots det suttit i en massa timmar och läst igenom vad hon skrivit om älgar, har lärt mig en del intressanta saker också. Inser att jag nog kanske borde plugga nåt när jag får tid, det är ju så roligt! Efter att hon åkte hem för en stund sedan har jag hämtat upp tvätten men sen hamnade jag här igen. Sitter och funderar på vad jag ska packa ner i väskan, för imorgon blir det jobb igen. Iväg på konfirmandläger och det kommer säkert bli jättebra, bara jag inte blir sjuk förstås.
Packa får jag nog göra imorgon för nu står det helt still i huvudet, ingen mening att packa då, då får jag ändå göra om imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0