Längtar..


Har varit så skönt att vara ledig i två dagar nu, har hunnit med en hel del trevligheter och ändå tagit det lugnt och skönt! Imorgon blir det jobb igen och även lördag och söndag då det är dags för konfirmation. Blir spännande att se hela repetitionen imorgon, alla är ju så duktiga och det kommer bli så bra!

Men längtar, det gör jag ju egentligen inte efter att jobba i helgen, däremot att syster kommer och hälsar på så jag får träffa henne och hon skulle ha med några vänner från Sundsvall hit.

Och längtar riktigt, riktigt mycket, det gör jag tills nästa helg för på fredagen kliver jag på tåget till stockholm för att spendera några dagar med Rebecka och vi ska ha så roligt! <3
Har redan ångest för att försöka packa inför det, jag är ju van att alltid ta bilen så jag kan ha hur mycket som helst med mig. Blir mycket spännande att se vad jag ska lyckas få med mig, så nu önskar jag mig riktigt fint och varmt väder till nästa helg, då blir det lättare packning iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0