Mat, mat och mer mat!

Jag tror nästan att man kan säga att min favoritsysselsättning när jag är ledig är mat. Man ska passa på att äta massa gott när man är ledig tycker jag! SÅ nu under veckan så hälsade vi på Michaela och Jonas och tillagade egen pizza. Blev så otroligt gott och mycket billigare än att gå ut och äta!







Blev även ett besök på Broken i Åre. Det är som ett måste när jag är i Åre för dom har så mycket god mat! Det blev iaf en bild på det förrätt som jag och Adam beställde, deras "House Five" och allt var riktigt gott, räcker nästan med förrätten för att bli mätt så vi beställde mat med hem och åt hälften typ, sen fick resten bli frukost dagen efter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0