Så skönt!

Har just varit och tränat, inte en människa där så jag var alldeles ensam på gymmet. Nu har jag öppnat en kall cider och håller på att koka potatis så jag får i mig nån middag också.
Ska ta med mig middagen ut på min soliga balkong sen, bara synd att det blåser men det är ju sol iaf!
Har varit hemskt lat på att skriva nånting här måste jag säga. Har en del bilder som kommer upp förr eller senare men det finns så mycket annat att hinna med att göra också. Har idag hunnit färga mammas hår, ordna några ärenden på stan, plantera i mina balkonglådor och träna på gymmet och dagen är ju inte slut än, men frågan är om jag egentligen orkar mer än att sitta och läsa i solen sedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0