20120629

 
 
Började min dag med att hjälpa adam med bilen och laga nåt till honom att äta innan han skulle på jobbet. Insåg sedan att jag hade alldeles för mycket energi för att bara sitta hemma och läsa så jag tog Britney på en promenad runt Hullstaklippen. En mycket lycklig Britney som hittade ett lerigt hål att bada i så vi fick sitta ute i flera timmar sen så att hon fick torka..
 
 
Efter att vovven hade blivit någorlunda torr så kom mamma hem och vi fikade lite och satt och pratade om allt möjligt i några timmar. Sen var jag och Adam med mamma och Kent och åt fredagsbuffé på Appelbergs, så gott med massa mat! Blev inte nå vidare bra bilder med mobilen men maten var iaf väldigt god!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0