såå klantigt..


Jag har pysslat här hemma ikväll med att sätta ihop mitt databord jag inhandlade på ikea förra veckan, har väl hållit på i ca 3 timmar nu. Att det kan ta sån tid? Men det är bara för att jag har läst beskrivningen flera gånger för att inget ska kunna bli fel.
Så vad lyckas jag då med? Jo, en av de sista skruvarna hamnar snett och jag lyckas inte på något sätt få lös den igen. Det är bara den lilla skruven kvar för att allt ska vara klart, men den måste sitta på plats för att jag ska kunna få in lådan.
Nyss försökte jag med en ny idé, att ta en tång och försöka vrida lös den på så sätt. Där kommer det klantiga in då jag tar i och vrider, glider iväg från skruven och istället nyper tag i fingret och drar bort en bit hud precis i leden på insidan..
Aj aj och blöder gör det också.
Jag ska helt enkelt inte göra såna här saker så sent på kvällen, men är alldeles för tjurig för att vilja ge upp när jag har så lite kvar!

Något bra har jag iaf gjort idag då jag har tagit bort mina stygn i armen. De sa på sjukhuset att dom ska försvinna av sig själv, men nu har det gått över 2 veckor och de hade inte lossnat än men allt annat har ju läkt ihop. Så med en frisörsax klippte jag lös och drog ut stygnen och det både känns och ser bättre ut redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0