Underbart!

Håller på att packa inför helgen då jag ska jobba. Ska åka med på SUM och det ser jag verkligen fram emot! Är ett riktigt härligt gäng ungdomar vi har att åka med!
Men på lördags kvällen är det ju alltid ett tema-disco och i år är det 80-tals tema. Lite jobbigt att hitta nåt bra, för några år sen var ju sånt standard i min garderob men nu finns tyvärr inte så mycket av det kvar..
Det här har jag dock letat fram, vad tror ni? duger det?
Tror att det blir det första alternativet + ett bälte som jag måste leta lite mer efter.



Det lite roliga är väl att jag trivs så bra med att klä mig såhär. Kanske borde klä mig så på jobbet? Det kan ju alltid vara trevligt med lite mer färg!

Update! Höll ju på att glömma att man måste ha smycken som passar till! Tur att man har vänner som kan påminna om det, tack Karin!


Kommentarer
Postat av: KarinP.

Du är jättefin! :) Behöver du plastörhängen i clips och -halsband i pastetell finns det att låna här. Och strass.. ;)

2012-02-16 @ 21:44:51
URL: http://pellbrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0