Så mysigt.

Adam kom hem igår och det är så mysigt att få ha honom hemma lite! Tanken var att han skulle komma hem och inte åka tillbaka till Åre och jobba nåt, men på måndagkväll så blev han erbjuden en heltid där så då blir han kvar hela säsongen. Så nu får jag bara ha honom hemma ikväll, sen ska jag skjutsa honom tidigt imorgon för han ska på hemvärnsövning så då blir jag ensam hela helgen ändå, så typiskt.

Men eftersom Adam nu är hemma ett par dagar så har jag passat på att laga god mat som jag vet att han inte lagar själv. När han kom hem igår blev det kycklingsallad och idag har jag gjort helstekt fläskytterfilé med hasselbackspotatis, såå gott!
Och jag har sån tur så det räcker till luch åt mig imorgon med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0