Nystädat!


Har skjutit upp städningen här hemma länge nu, först har jag jobbat en massa och blev jag ju sjuk så då orkade jag ingenting. Men idag tänkte jag att det är lika bra att ta tag i det och göra lite fint här hemma.

Adam kommer hem imorgon så bara det kan ju få mig på tillräckligt bra humör för att städa! Bättre att göra det innan han kommer hem, för i helgen vill jag göra roligare saker än att städa!

Men nu är jag helt slut. Först plockat upp en massa ren tvätt och plockat undan allt annat jag hade framme. Har dammsugit och torkat alla golv, diskat och rensat avlopp. Känns som att man kanske ska ta det lite lugnt när man precis har varit sjuk, men det är så skönt att få allt gjort på en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0