Huvudvärk..


Så less jag blir, gick och la mig tidigt igår eftersom jag hade ont i huvet och skulle upp tidigt idag för att besikta bilen. Vaknade strax före 6 av väckarklockan och insåg när jag satte mig upp att huvudvärken inte försvunnit över natten utan snarare blivit värre.
Tog mig upp och började göra mig i ordning, äta frukost och kände mig bara ännu tröttare och mådde illa så jag knappt kunde få i mig frukosten. Började fundera på vad som var fel när jag mådde så illa men tänkte att det säkert skulle gå över så jag åkte iaf för att besikta bilen eftersom jag hade tid där kl 7.
Bilen gick igenom besiktningen så det gjorde mig på lite bättre humör men jag mådde inte alls bättre fast att jag hade tagit alvedon innan jag åkte så jag åkte hem och tänkte att det skulle nog bli bättre av att sova en timme till.

Nu, när snart hela dagen har gått och jag fortfarande har samma huvudvärk och mår illa så har jag gett upp hoppet om att det ska bli bättre idag. Har mest vilat eftersom jag inte orkar annat och ska lägga mig tidigt ikväll, men det får vänta tills imorn att avgöra om jag orkar jobba imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0