League of legends.


Underbart det ska bli att sova! Nu är jag riktigt trött, satt uppe och spelade igår och klockan hann bli 02.15 innan vi var klara så jag var sjukt trött imorse när jag skulle kliva upp.
Nu har vi suttit och spelat ikväll igen men det är skönt att det inte blir lika sent.
Egentligen är det bara dumt att börja spela dataspel, för sen kan man liksom inte sluta! Det positiva är väl att det ändå är lite mer socialt att sitta och spela med sina vänner än att sitta själv och spela facebookspel som jag annars gör..
Det tar nog ett tag att lära sig det här, nya spel är alltid jobbigt.

Men imorgon börjar jag jobba typ kl 13 så jag får ju sovmorgon! Sen har jag ju dessutom semester nästa vecka så nu blir jag ledig länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0