Tiamo <3

Min mamma är världens bästa! Hoon hade varit in på röda korset i Junsele igår och hittat de här skorna som hon köpte till mig! Tiamo är hel klart mitt favoritmärke på såna här skor och de passade precis lika bra som de andra jag har. Nu vill jag ha sommar och sol så jag kan få vara ute och gå i de här!





Även de här skorna är från Tiamo och inhandlades sist jag var i Sundsvall, ser lite roligt ut när det är hål i skorna och man ska fota dem utan att ha fötterna i men det är så knepigt att fota sina egna fötter och få det att se bra ut.





Har sedan tidigare de här från Tiamo och det är bland det skönaste skor jag har att gå i. Jag kan nog inte få för många par skor. Det är få saker som kan göra mig så glad men bara att gå runt i dessa och städa eller diska gör det mycket roligare och lättare!


Kommentarer
Postat av: Gabriella

sv; ooooh :-D roligt! beställde du också när de var 50%? dom kommer ju med sånna supererbjudanden sådär lite titt osm tätt ju!

2011-09-16 @ 14:03:30
URL: http://sexdrumsanddeathmetal.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0