Redan söndag?


Känns som att helgen gick alldeles för fort men jag har ändå haft en väldigt trevlig helg. Adam och hans vänner skulle spela Paintball och jag var med ett spel men blev skjuten och fick så ont så jag ville inte vara med fler gånger. Men efter att de var klara åkte vi och åt pizza iaf så det blev ju bra ändå. Kvällen fortsatte sen med att vi var hos några kompisar, det blev lite tv-spel och så. Riktigt trevligt.
Vi hade väl egentligen planerat att gå på krogen och dansa lite men efter att Adam stukade foten tidigare på dagen så blev det inget sånt.

Idag passade jag på att ha en härlig sovmorgon när jag faktiskt kunde det och det var så mysigt!
Större delen av dagen har sedan spenderats med läsning i soffan innan vi fick lite bråttom att handla och laga mat till middag eftersom jag skulle vara i på jobbet i Långsele kl 18.
Var trevligt i kyrkan och jag och Ann-sofie blev välkomnade till jobbet och det blev gott fika efteråt.

Nu har jag druckit o'boy och ätit vindruvor till kvällsfika och funderar starkt på att gå och sova.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild! :)

2011-09-12 @ 18:54:43
URL: http://ameliazakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0