Lägerdags!


Nu har jag packat och grejat så jag ska ha med mig allt jag behöver för i helgen ska jag åka på läger med våra konfirmander!
Ser fram emot en trevlig och rolig helg och hoppas på att vi iaf får någorlunda bra väder. Men jag har både paraply och täckbyxor med för man vet ju aldrig. Är säkert något jag har glömt också men då får jag klara mig utan.

Nu ska jag bara försöka vila en liten stund innan det är dags att åka.
Min fökylning vill inte riktigt ge med sig så jag får väl bara hoppas att den inte blir värre iaf.

Har dessutom hunnit laga mat så att Adam ska ha nåt att äta i helgen och så hann jag ju få lite lunch också, pastagratäng blev det iaf =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0