Halloween?


Det är ju iofs en hel månad kvar dit men lite planering brukar ju krävas och jag är ju alltid ute i sista minuten även när jag vet vad jag ska ha. Har funderat och skissat och mätt en hel del igår och idag och börjar få lite koll på vad det är jag vill göra och det är nog tur att jag har en månad på mig för det kommer nog att behövas!

Jag kan ju aldrig göra något enkelt..
Men jag vill inte avslöja än vad jag ska ha, sparar det tills jag iaf har fått tag på material och börjar klippa och sy ihop allt! Det ska iaf bli riktigt roligt att se vad jag kan få till.

Det är så roligt med halloween, en kväll när man kan gå ut och vara precis vem eller vad man vill. Utan att nån tycker att man är konstig iaf!

Har ni planerat vad ni ska klä ut er till på halloween? Om ni ni ska klä ut er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0