Natti natti!


Har städat lite här hemma, gjort fint i hallen och så men fick så ont i ryggen när jag var och kröp bakom soffan med dammsugaren så nu kan jag knappt böja på ryggen alls. Inte bra att städa för mycket helt enkelt.
Har iaf gjort ett bra (tror jag iaf) städ-, disk- och tvättschema som nu sitter på kylskåpet!
Så nu hoppas vi på att det ska bli lite mer ordning på det här så att det inte ska bli min tur att diska flera dagar i rad osv.

Nu har jag iaf varit ner i källaren och hängt tvätt så nu är det bara att gå och sova!
Ska försöka sova ut riktigt inatt, har sovit så dåligt i några nätter nu och jag känner att jag vill vara pigg och på bra humör imorgon då vi ska ha Öppet Hus-special på jobbet med massa roligt pyssel och grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0