Lyckad middag!


Är så mätt och trött just nu så jag vet inte alls om jag ska orka göra något annat än att sova!
Middagen blev riktigt god, lyckades få kalkonen alldeles lagom och till det blev det ugnsbakad sötpotatis, sallad, sås, avocadodip och nybakat bröd. Till förrätt åt vi räkor i chili och vitlök på rostat bröd med citrondip till och efterrätten blev en snabbvariant av cheesecake.
Tur att det blev bra iaf, jag som klev upp och började med middagen kl 9 imorse!
Jag laddade batteriet till kameran bara för att jag skulle kunna ta massa bilder men det blev så stressigt så det blev inte så mycket av det..Men en bild på efterrätten iaf!



Adam har dessutom bestämt att vi ska åka till Umeå imorgon så det är nog kanske lika bra att gå och lägga sig så att jag orkar med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0