Luciatåg!


Nu ikväll har jag övat med en av mina barngrupper på de sånger vi ska sjunga i vårt Luciatåg på julavslutningen och det är inte klokt vad duktiga de är! Så vi övade och hade ett mini luciatåg helt improviserat för de föräldrar som var med. Helt underbart och lite komiskt att barnen gick och sjöng så fint och sist kom jag och hade fusklapp för att jag inte kan sångerna helt utantill.
Så jag är på strålande humör ikväll även om jag är trött.
Meningen var att vi skulle städa nu när jag kom hem men jag har tvättat istället, orkar inte dammsuga ikväll.
Så jag ska bara hänga tvätten och sen tänker jag lägga mig i sängen och läsa några kapitel tills jag somnar, har sovit alldeles för lite den här veckan så nu ska jag försöka sova ordentligt inatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0