Lovely


Idag hade jag sovmorgon och det var helt underbart! Efter att ha jobbat 11 dagar i sträck så tyckte jag det var dags att ha sovmorgon! Så jag sov till strax före 12 och det finns inget bättre än att få sova ut och känna sig riktigt pigg på morgonen.

Det händer iaf inte alltför mycket här idag, jag har städat och diskat lite, men annars så tar jag det bara lugnt. Lyssnar på bra musik medan jag går runt här hemma och pysslar med lite allt möjligt i höga klackar och mjukisbyxor <3 Är det fler än jag som tycker att det är roligare att städa i högklackat?

Har inga direkta planer för kvällen heller, får se vad det blir helt enkelt. Tydligen har jag lovat Adam att det ska bli pizza till middag i en hel vecka nu så det får väl kanske bli det idag.

Funderar även på om jag ska plocka fram adventsljusstakar och annat sånt pynt idag med, om jag hinner städa klart iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0