Lång dag


Känns iaf som att  den har varit längre än dom brukar vara.
Började jobba ca kl 12 och var hemma igen ungefär kl 22. Men det har ändå varit en bra dag tycker jag. Vår matlagning var väldigt uppskattad så det var roligt att det blev bra!

Det första jag såg när jag kom på jobbet imorse var detta! Ann-Sofie hade varit snäll och köpt en sån här till mig som stod bredvid min tomma sen förut! Ibland behövs inte mycket för att man ska få en bra början på dagen.


Men jag ska ta och försöka sova för jag ska ändå vara på jobbet tidigt imorgon och helst se vaken ut också så det är bara att krypa i säng, fast läsa lite först, håller på att läsa Sagan om ringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0