aj aj..


Jag har så ont i ryggen så jag tror att jag ska lägga mig och sova på en gång. Vet inte riktigt hur men jag lyckades vrida/böja min rygg på nåt konstigt sätt när vi dansade på Musikleken ikväll så det känns som att någon har hoppat på mig.

Skönt iaf att ha sovmorgon imorn, sen blir det att jobba kväll imorgon också eftersom vi ska ha Familjemys i Helgum. Men det är så roligt så jag jobbar gärna kvällar när det är sånt!

Så blir det jobb fredag, lördag och söndag också, mycket grejer den här veckan. Så jag ska passa på att sova ut lite imorgon så jag orkar med att jobba hela helgen, men ser ändå fram emot det då jag både får träffa våra konfirmander och iaf en del av barngruppen när det är barnens kyrksöndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0