Händer inte så mycket.


Kanske för att jag mest sovit? Satt vid datorn en stund när jag kom hem från jobbet imorse men la mig ca kl 8 och somnade nog nästan direkt. Kändes som att jag knappt hunnit somna när väckarklockan ringde 12.10 men ställde om den några timmar för jag var så trött. Vaknade sen av att mamma ringe halv tre. Hade tänkt somna om efter det men insåg att jag inte var trött så jag klev upp istället. Har ändå inte blivit mycket gjort, en lång dusch och sen satt jag och läste i soffan tills Adam kom hem då plockade jag fram potatis och började fixa lite, blir klyftpotatis och köttbullar till middag.

Önskar faktiskt att jag var ledig istället för att jag ska jobba men är ju ledig hela helgen sen, även om jag antagligen kommer sova ett bra tag imorgon också, men lillasyster kommer och hälsar på så vi funderade på att ha ett litet grillparty imorgon! Ska nog be henne eller mamma hjälpa mig färga håret också i helgen, börjar få så mycket utväxt så det ser inte riktigt klokt ut xD

Nu ska jag dricka te, laga middag och förbereda mig mentalt för att jobba ännu en natt. Inatt visste jag då inte om jag skulle skratta eller gråta till slut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0