Lunchrast.


Har lunchrast på jobbet just nu och har ätit hemgjorda köttfärsbiffar med bulgur och beasås! Så nu ska jag dricka en kopp te och ta det lite lugnt innan det är dags att jobba igen.

Egentligen skulle Linda och Tomas komma och hälsa på oss ikväll men som vanligt när jag och Linda börjar planera något så ska hon jobba ikväll. Vet inte vad vi ska hitta på istället. Laga god mat och gå på en promenad kanske =)

Någon som har några planer för helgen?
Vi ska antagligen på popklubb men annars vet jag inte, får se hur jag ska hinna det imorgon när jag jobbar till 21.30 men det går nog bra.
Men om nån känner för att följa med eller bara hälsa på i helgen så är det bara att höra av sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0