Inflyttningsfest imorgon!



Vad gör ni alla imorgon?
Vi ska ha inflyttningsfest så om ni känner för att komma hit är det bara att höra av sig! Ser ut som att det blir en del folk här iaf =)

Så idag/ikväll roar jag mig med att städa. Jobbade inatt så det är skönt med en ganska lygn kväll. Måste ju bara städa så det ser lite bra ut tills imorgon. Har packat upp alla kläder jag har här och hängt upp det i garderoberna, till och med hängt upp mina skor :D
Så härligt med så mycket plats för allt!

Kommentarer
Postat av: Önblad

Bara att hålla tummarna för att huset står kvar på söndag när mor och U kommer hem igen då :-P hahahaha.

Hoppas festen blir lyckad och att alla är glada :-)



Ha det!

2011-03-11 @ 23:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0