Vilken bra start på en fredag..



Idag kändes inte som en bra dag att vakna.
Är snuvig, har ont i halsen och i öronen.
Jag orkar inte med att vara sjuk nu, fast det kanske förlarar varför jag mådde som jag gjorde igår. Var på så dåligt humör och var ledsen för allting.
Känns inte mycket bättre idag heller faktiskt.

Idag är det faktiskt fredag, inte mycket skillnad för mig som inte har jobbat på över en vecka - helt underbart.
Men lillasyster kommer hit idag och betyder ju att Adam är ledig och hemma också!
Så jag väntar mest på att han ska komma hem nu så vi kan gå en sväng ner till marknaden - tvärs över gatan alltså, väldigt skönt att det är nära. Hade tänkt att vi ska äta lite thaimat och sådär.


Bild från balkongen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0