Myskväll igår!

Bilder från igårkväll, riktigt mysigt hade vi och en trevlig kväll på krogen fick vi också!
Mitt val av skor kanske inte var det bästa, blev jobbigt att gå i så höga klackar hem i regnet så det fick bli barfota.
Hoppade i vattenpölar så hela jag var blöt när vi kom hem..


Bella och Bea dansar i soffan.


Bea, Risse, Jon och Adam.


och en bild på mig då xD

Några bilder från midsommarafton blir det också.

Focacciabröd bakade jag till middagen.


Massa god mat blev det.


Efterrätt såklart, jag hade bakat kladdkaka och så grädde och frukt till det <3

Kommentarer
Postat av: Elin Odelberg

Satt och bläddrade i fotoalbum och hittade några bilder på dig. Du vet förmodligen inte vem jag är..Men jag måste få tala om att du var en av mina största förebilder som liten. Du var så jävla cool. Haha. Det är du iofs fortfarande.. Men aa. Gillar din stil skarpt, du kör ditt eget race, i like that. Haha jamen du får hare så gott.

2011-06-30 @ 19:09:41
URL: http://skypainter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0