Party ikväll då.


Har varit till Sundsvall en sväng idag efter jobbet och hämtat Tina, Mathias och Poppe. Jag och Tina passade på att gå en sväng på Birsta och jag hittade mig 2 par skor! Alltid lika roligt att hitta fina  skor och det fanns massa på rea eftersom Scorett hade en stor lagerrensning! <3

Nu blev det tydligen fest hemma hos oss också och jag vet inte hur jag ska orka med det som var uppe kl 6 imorse och ska jobba 7-12 + 16.30-21.30 imorgon. (fixaru' syrran!/tini)
Haha och här kan man inte lämna datorn ens en sekund innan lillasyster är inne och skriver här också. Men ja tydligen ska det gå bra att jobba imorn också, får väl sova där emellan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0