Klistra, vika, klistra.


Min tid på jobbet idag kändes som en hel evighet.
Började med att klistra 340 adresslappar på 232 kuvert. Sen klistrade jag på frimärken på alla och satte en stämpel på varje. Sen vek jag de papper som skulle i kuverten och och stoppade ett papper i varje av alla 232 kuvert.
Tillbringade 5 timmar med det här idag. Tur att det inte är lika många papper som ska iväg till nästa termin.
Kul med nytt jobb och få göra nåt annat, men idag var inte en sån dag som man vill ha speciellt ofta.

När jag kom hem så tog jag bara det lugnt och kramade på Adam så mycket jag kunde för när hans kompis Danne skulle åka tillbaka till Gävle idag så följde Adam med dit.

Så jag passade på att laga fisk till middag, eftersom Adam inte vill äta det.


Fiskgryta med röd curry och couscous.

Medan jag åt maten tog jag ett glas vin och tittade på film. Riktigt mysigt.

Nu har jag just gjort en inpackning i håret och ska plocka ihop lite mat att ta med mig på jobbet imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0