Sista dagen i januari.



Helt otroligt vad tiden går fort?
Min dag har iaf spenderats med lite allt möjligt, klev upp tidigt för att ringa vc och fick en tid kl 14.30. Så medan jag väntade på att få åka dit så hann jag åka till jobbet en sväng och fixa lite papper och träffa mamma och äta lunch hos henne. Tur att jag har världens snällaste mamma som följer med mig till doktorn! Kan tycka att jag borde vara vuxen nog för att göra det själv men jag gillar inte att gå till läkaren. Gick iaf bra och jag fick mina små piller, sjukt typiskt att jag skulle få urinvägsinfektion, jag som hatar att ta tabletter! Men jag hade en jättebra läkare som var så snäll att han letade och skrev ut de minsta tabletterna han kunde hitta till mig =)

Dessutom har vi tvättat idag så jag ska väl snart kila ner i tvättstugan och se om det är torrt, men jag ska ta det lugnt en stund först blev så trött efter middagen.
Gjorde köttfärsgratäng ooch pasta till middag idag.


Mums vad gott med mat <3


Tyvärr ser köket ut som en katastrof så jag får nog städa och diska sen..

Kommentarer
Postat av: tina

Välkommen i klubben! Smittade jag dig eller =P

2011-02-01 @ 22:30:18
URL: http://tinilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0