Natti!


Dags att säga godnatt och börja röra sig mot sängen. Har egentligen inte gjort mycket idag men är ändå trött! Mamma lämnade av vovven här ca 9.30 idag men jag tog med henne till sängen och somnade om till ca 11.30. Sen kom Linda hit och vi gick en sväng på stan och fikade, hann med en liten promenad med vovven också innan Tomas skulle hämta Linda.
Har inte orkat göra så mycket idag för jag har sån träningsvärk!
Igår var jag på gymmet en timme och sen åt vi middag och jag fick skjuts hem till mamma när Adam skulle till backen. Städade ur en hel del grejer ur garderoben jag har hos mamma, snart fått ordning på allt, vi ska ju snart flytta men det får jag berätta om nån annan dag.
Men mamma skulle iaf iväg på vattengympa och övertalade mig att följa med. Var faktiskt ganska roligt och det kan nog vara rätt bra träning också, var iaf sjukt jobbigt när jag redan hade varit på gymmet innan!

Nu ska jag iaf sova så jag orkar ta mig ur sängen och släpa mig till gymmet imorgon också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0