Mysfredag <3

Har haft en så lugn och skön dag idag. Adam och Morgan var ute och lekte med några vänner så jag gjorde mig i ordning och gick först till arbetsförmedlingen för att lämna några papper och sen blev det en liten tur på stan. Skulle egentligen inte ha nånting, hade bara tänkt gå igenom gallerian för att det är närmare hem då känns det som. Men tänkte att när jag ändå inte hade nåt bättre för mig så kunde jag ju titta lite iaf.


Hittade det här söta halsbandet. Precis såna som jag älskar att ha <3






Sen hittade jag dom här mysiga tofflorna och jag var bara tvungen att ha dom! Fanns bara ett enda par kvar och dom var i min storlek. Väldigt sällan det finns nåt sånt kvar på rean men jag hade tur idag eller så var det bara meningen att jag skulle ha dom!

När jag sen kom hem så tog jag på mig mina nya mysiga tofflor och gick runt här hemma och lyssnade på lite musik och lagade mat medan jag väntade på att killarna skulle komma hem.
Konstigt nog är jag galet trött redan nu fast att jag hade sovmorgon tillca 11.30 idag och jag funderar faktiskt på att krypa ner i sängen och sova nu när jag ändå är trött!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0