Godmorgon!


Det här kallar då jag sovmorgon! Gick och la mig igår ca 21.30 och klev upp 11.30 idag. Jag är inte som alla andra som inte kan sova mer än ett visst antal timmar, hade det inte varit för att adam skulle upp ur sängen hade jag nog legat kvar en stund till för det var så varmt och mysigt! Men 14 timmar känns ju lite väl länge att sova, sov längre än jag hade varit vaken.

Ser ut att vara fint väder ute idag men jag har ingen aning om hur kallt det är. Ska nog gå ut en stund senare iaf. Just nu väntar jag på att Linda ska ringa så vi ska försöka planera nån middag om det nu blir idag eller imorgon. Annars har jag inga planer för idag, bara sitta och mysa och njuta av att vara ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0