Fest ikväll?



Vad ska alla hitta på ikväll? Någon som ska ut här i Sollefteå?

Idag har jag varit med Adam i backen men jag har inte åkt själv, sånt vågar jag mig inte på. Men jag har hjälpt till att skotta massa snö istället och det är ju faktiskt roligt att bara titta på när dom andra åker och hoppar.

Nu börjar det bli dags att hitta på nån middag så jag ska ta en liten titt i kyl och frys och se vad vi kan hitta på. Sen är det fest så det är väl bäst att släpa sig till duschen också istället för att sitta här!

Men känner någon att ni vill hitta på något men inte vet vart så hör av er! Vi kommer antagligen att börja festen hemma hos oss iaf, sen vet man aldrig vart det slutar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0