Det går framåt.

Lite åt gången men snart är jag där jag vill vara. Påväg mot 6mm nu men som synes är det en liten bit kvar.
Siktar på 8mm, tycker att det är lagomt. Jag vill inte ha stora töjningar, dom ska vara små och söta!



Har iaf varit duktig och tagit upp all tvätt från tvättstugan och diskmaskinen jobbar för fullt. Såå jobbigt var det att diska! ;) Men nej det jag måste diska för hand får vänta tills imorgon, jag orkar inte nu. Har jag riktigt tur så är det nån som hjälper mig med disken också!

Ska försöka komma upp ganska tidigt imorgon med, ska träffa mamma kl 11 och helst ska jag ju inte se helt hemsk ut eftersom jag måste gå utanför dörren! Av nån konstig anledning så känns det alltid som att man ser hemsk ut bara för att man inte mår bra. Hoppas på att mina små tabletter hjälper så fort som möjligt nu bara!

Sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0