Myskväll.


Har haft en riktigt slö dag idag fast ändå fått saker gjorda. Bakade scones på förmiddagen eftersom jag var hungrig och inte orkade gå och handla bröd. Dom blev iaf riktigt goda även om jag bytte ut lite grejer och råkade ta lite för mycket smör i. Skulle göra halva receptet så jag delade på allt utom smöret men det kom jag på efteråt, tur att det blev ätbart ändå. Här är vad jag hade i mina.



Mamma lämnade av Britney här vid halv tre så hon har hållit mig lite sällskap medan jag försöker packa. Men hon blir orolig när hon ser att jag lägger ner allt i lådor. Hon tror nog att vi ska åka nånstans ikväll.
Nu har vi just ätit middag som blev chicken nuggets med strips. Väldigt gott var det.
Blir till att krya ner i soffan med vovven en stund nu och läda några kapitel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0