Tack och godnatt!



Nu säger vi tack och godnatt för kväll! Har haft en både jobbig och väldigt trevlig dag.
Började med morfars begravning som var väldigt väldigt fin. Efter det blev det fika med smörgåstårta och jag och Adam tog en sväng på stan för att inhandla nya byxor till honom.
Klockan 16.30 var det dags för middag på bowlingen och maten var helt underbar! Åt "Husets pepparbiff black and white". Tog med oss Tina och Mathias hem därifrån och sen droppade det inte lite mer folk eftersom och det blev en riktigt trevlig kväll och jag hoppas att alla andra som var här också hade roligt!

Nu har jag gått med Adam ner på stan och köpt mat, tagit hem och matat honom och duschat honom så nu ska vi äntligen få sova. Ska bli så skönt!
Det jag önskar mig allra mest just nu är en lång sovmorgon imorgon men tyvärr börjar jag jobba kl 7 och slutar 12. Blir väl lite packande och sen är festen igång igen antar jag.

Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0