Sjuk..



Vaknade och klev upp imorse runt kl 9 och insåg att jag inte mådde så värst bra idag, till och med sämre än igår. Så det var inte annat att göra än att ringa och sjukanmäla mig. När jag sen ringde insåg jag att jag inte hade någon röst heller, fick hosta och ha mig för attt få fram vad jag ville.

Så vad har jag gjort idag då när jag är sjuk?
Precis som de flesta dagar när jag inte mår bra så finns bara en sak att göra, sova! Kan lika gärna stanna kvar i sängen för annars somnar jag bara typ på soffan eller så. Så jag har sovit nästan till nu från ca kl ett inatt.
Känner mig lagomt seg och stel i kroppen med jag mår lite bättre iaf.

Blir snart dags att laga middag. Adam får hitta på nåt gott att äta. Jag inte det minsta sugen på nån mat alls men måste ju äta när jag ska ta mitt penicillin så jag har inte så mycket val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0