Fredag!



Har jobbat klart för idag även om det blev en timme extra för att vi var för lite folk. Hade iaf ett paket att hämta ut idag så jag tog med det direkt efter jobbet. Här är vad som fanns i! Duschkräm med 4 olika dofter, en deo, en handkräm, en nattkräm och 5 mini läppstift.



Sitter och funderar över vad jag ska göra ikväll men har inte riktigt bestämt mig. Ska jobba imorgonkväll så egentligen borde jag kanske hitta på något roligt ikväll? Samtidigt är jag trött efter jobbet så jag känner mest för att krypa ner i soffan, dricka te och läsa ut min bok och börja på nästa.

Önskar iaf alla en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Kalas. Då kanske man vågar sig på att beställa den :P

2011-02-11 @ 18:10:29
URL: http://sunkish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0