337 - Gonatt!



Har inte alls haft nån ork till att skriva något idag. Jobbade 7-16 och när jag kom hem satte jag igång att packa och städa i köket. Hann med att packa 5 lådor med grejer från köket och städa ur en del skåp. Har dessutom packat ner det mesta av alla kläder jag har här så imorgon blir det till att flytta saker!

Ska låna bil av mamma så kan jag ta med en massa lådor till nya lägenheten och börja packa upp!
Om jag har tur och får lite hjälp av Adam och Morgan så kan vi kanske ta lite möbler också. Jag har tänkt mig att vi ska hinna flytta allting tills på onsdag så jag hoppas att vi kan fixa det. Vill bara få allt klart nu när vi har börjat flytta!

Nu ska jag ta mig till sängen. Man blir trött av att vara uppe tidigt och jobba!
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0