20110219



Hellu!
Nu har jag jobbat klart för idag, var inte så lite trött när jag vaknade imorse men det gick bra ändå.
Fick frukostsällskap av Milla som kom för att hämta sina saker men hon fick en macka och sova en stund på soffan när jag gick till jobbet.

När jag kom hem så stekte Adam hamburgare så vi har just ätit lunch, tror jag ska gå och handla för att köpa nånting gott att äta senare. Väntar på att Adam och Morgan ska äta färdigt så ska vi hjälpa mamma och Kent att flytta lite grejer.

Vet inte riktigt vad som händer mer, jag ska försöka packa ner lite grejer tror jag.

Vad händer ikväll?
Vi ska ha en lite lugnare kväll än igår men vill hitta på något roligt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0