Trevlig kväll!


Känns som att jag haft en bra dag idag. Började lite jobbigt med att jag hade hemskt ont i halsen imorse men det blev bättre när jag hade varit vaken ett tag. Tror att jag lyckades få ganska mycket gjort på jobbet även om det mest har handlat om att tvätta gosedjur..
När jag kom hem så städade jag och gjorde fint och diskade och sådär, härligt att få det gjort!
Precis när jag hade diskat färdigt så hörde en vän av sig så vi möttes upp på konsum och handlade lite och åkte hem till mig och lagade mat. Mycket trevligt blev det och god mat!

Nu verkar det som att mitt tillstånd sen imorse är på väg tillbaka för jag har väldigt ont i huvet och känner mig så trött. Så det får bli en alvedon till kvällsfika och sen ska jag sova! Fick ju en tid hos läkaren imorgon så dom får titta på min arm som fortfarande inte är som den ska och nu har jag ont i den också.
Hoppas även att jag ska hinna en sväng på stan imorgon för att köpa de sista julklapparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0