Så härligt med snö!

Jag tycker att det är så mysigt att det äntligen kommer snö, bara typiskt att allt ska komma ner samtidigt men det ska man inte klaga på när den iaf äntligen kommer!

Något som jag ändå kan bli irriterad över är folk som inte tänker sig för när det är sånt här väder. På vägen hem från jobbet stannade jag för att hjälpa en gubbe som satt fast med bilen, även fast jag tyckte att det var rätt åt honom och att han gott kunde sitta där när man är ute och kör i sånt här väder med sommardäck!!
Men jag tänkte bättre att han kan lyckas ta sig hem istället för han stod och blockerade halva gatan..

För övrigt har jag gjort godispåsar till julavslutningen som vi har på söndag. Hoppas verkligen att det kommer en massa barn för jag har gjort i ordning 100 godispåsar, räknade på att jag nog har stått och räknat flera tusen bitar lösviktsgodis för att det ska vara precis lika i alla xD

Idag fick det bli pizza till middag för att jag inte orkade laga någon mat och tro det eller ej men jag har köpt chips bara till mig ikväll eftersom Adam är på lan. Fast jag lär väl inte äta så mycket av dom så jag får gömma påsen sedan så jag får ha nåt kvar! Så nu ska jag krypa ner i fåtöljen och läsa men först ska jag koppla in mina högtalare så jag kan lyssna på lite bra musik under tiden.

Hoppas ni får en mysig kväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0