Så ensamt..


Adam packade sina väskor och åkte för en stund sedan mot Åre. Jag är så glad för hans skull, att han ska dit och faktiskt fick jobba heltid hela första perioden! Men sen kom den här konstiga känslan att han inte alls, som vi trodde innan, kommer hem hit nästa vecka så vi kan slå in julklappar osv. för han vet ju inte ens om han är ledig eller ska jobba julhelgen.
Så just nu känns det väldigt ensamt att sitta här och tänka på att jag är ensam.

Men så ska man inte tänka, istället får jag försöka se det som att jag kommer ha massa tid nu att göra allt möjligt. Ska julstäda lägenheten och kanske sätta upp några tomtar så jag inte känner mig lika ensam?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0