Natti!

Nu är det dags för mig att försöka sova! Adam ringde just och blev förvånad över att jag var vaken och tyckte att jag skulle ringa tillbaka när jag hade gått och lagt mig eftersom han inte ville prata med mig om jag var vaken..

Men konstigt nog har jag inte varit så trött ikväll så jag har städat och målat/ritat ikväll men jag måste väl försöka sova fast att jag inte är trött!
Imorgon behöver jag inte vara på jobbet förrän ca 13.00 men då blir jag ju kvar där till kanske 18.00 eller nåt sånt på söndag så jag ska försöka packa och få med mig allting imorgon så jag kan sova över på jobbet.
Vi har utbildning för våra unga ledare och på söndag har vi avslutning för alla barngrupperna så jag har lite att göra i helgen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0