Mys!

Har haft en bra dag på Birsta med Adam och Tina idag, blev iaf några julklappar inhandlade.
När vi kom hem så tog vi tag i det vi skulle göra för ett tag sen, nämligen möblera om. Så vi har flyttat möbler hit och dit en massa gånger innan vi hittade en lösning som vi blev nöjda med och nu tror jag faktiskt att både jag och Adam tycker att det blev bra (och det var inte det lättaste).
Jag fick iaf en fin liten myshörna där jag kan läsa och äta lussebullar nu ikväll!
Resten kanske det kommer blider på någon annan dag, måste få ordning på alla grejer först bara!


Kommentarer
Postat av: KarinP.

fint och mysigt det ser ut! :)

2011-12-03 @ 00:59:14
URL: http://pellbrant.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0