Lång dag igår..

Satt på sjukhuset igår från ca 13.20 - 18.10 så otroligt tråkigt!!
Och som vanligt tar allt så väldigt lång tid så jag var nära på att gå hem därifrån istället. Fick först träffa läkaren jag hade en tid hos och hon läste igenom vad jag ahde sagt när jag ringde och så fick jag förklara lite mer för henne att det inte är såret som gör ont utan i underarmen. Så hon klämde och kände lite och sen konstaterade hon helt enkelt "ja, jag är ju gynekolog, inte ortoped, så det här vet jag inget om, men jag ringer till akuten och ser om du kan få komma dit" det fick jag och där fick jag då sitta från ca kl14.
In och ta prover och sen vänta i 3 timmar för att få prata med en läkare ta fler prover och läkaren konstaterade ochh jag antagligen har en svullnad i armen som trycker på en nerv så att känseln är konstig och mot muskeln så att jag får ont. Så jag fick tabletter och sen åka hem.
Jag som hatar att ta tabletter eftersom jag inte får ner dom. Den lilla tabletten gick väl bra igårkväll för jag köpte yoghurt att svälja ner den med, men den glömde jag hos mamma så imorse fick jag ner tabletterna med hallon-lakrits glass. Tur att jag hade nåt hemma, men det andra jag fick är en sån där kapsel och det har jag aldrig försökt svälja förut, svårt var det iaf men till slut så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0