Julstämning?

Tycker att det är dags att vi får snö som ligger kvar nu, jag vill ju ha lite julstämning. Men det verkan ju inte som att det tänker bli så än iaf.
Så nu ikväll har jag satt upp julgranen vi köpte i Sundsvall, det blev en vit, glittrig gran. Till den köpte vi en belysning också och eftersom jag fick välja gran så fick Adam välja lampor. Så nu har vi det såhär fint och mysigt i hallen!
Så nu i veckan ska jag börja slå in julklappar också så vi har nåt att ha under granen.

Kanske lite tidigt att sätta upp granen redan men jag vill ha granen uppe före jul så jag kan plocka bort den nångång sen, brukar inte ha granen uppe mer än typ 2 dagar efter jul för då vill jag ha bort allt sånt! Tänkte ju inte klä granen än heller utan det får vara till några dagar innan jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0