Julgodis


Nu ikväll så har jag varit hos Linda och Tomas och hjälpt Linda att baka julgodis och gett Tomas en ny frisyr. Lika bra att ta allt på en gång när jag ändå är där! Det blev iaf både "Rocky Road"-godis och snickerskakor och båda delar blev goda! Sen lyckades vi även planera för att få in en middag tillsammans imorgon så vi hoppas väl på det.

Tycker att det är så otroligt mysigt att det snöar ute också, fast att det var ca en decimeter snö på min bil nu när jag skulle iväg men det får man stå ut med, hoppas att det inte snöar lika mycket tills imorn bara så jag måste kliva upp tidigare för att sopa av bilen..Eller ja, jag har ingen sop så det är ju snarare att klättra runt bilen och försöka dra av snön. För övrig når jag inte upp på taket så det är en stor hög med snö mitt på som jag måste få ner på nåt vis. Men jag kan ju inte sträcka mig för mycket heller för jag har fortfarande ont i armen..

Ska försöka sova snart nu iaf, tråkigt bara att jag bara fick ha Adam hemma en natt innan han åkte tillbaka till Åre för att jobba igen.

Kommentarer
Postat av: Bea

Nu har jag haft min sista tenta och kommer att bli snabbare på att svara på kommenterer i fortsättningen :D ! HAr haft så mycket att göra i veckan så har inte hunnit med. Men nu har jag jullov :D !! Ska till sälen och Kanarieöarna, ska du hitta på något kul på nyår eller i jul :) ??



Kram från mig, BEa !

2011-12-19 @ 12:51:34
URL: http://svettlukt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0