God morgon och god jul!


Åh så mysigt det är att vakna ibland! Det brukar jag inte tycka annars för det är så skönt att sova. För ca en timme sen vaknade jag av att jag vände på mig och höll på att putta Britney ur sängen så hon kom mycket bestämt krypande tillbaka för att gosa. Strax efter ringde Adam för att säga god jul och för att få lite sällskap medan han öppnade sina julklappar.

Nu har jag och Britney varit ute på en kort liten morgonpromenad, kort för att jag inte orkade ta på mig mer än morgonrock, och hon har fått frukost så hon är rätt nöjd. Tror att jag ska försöka få i mig lite frukost jag med och sen ska vi hjälpas åt att slå inte paket jag och Britney, hur det nu ska gå då hon hellre vill öppna dom!

Jag hoppas att ni alla får en riktigt härlig julafton med med trevligt sällskap och god mat!
Stor julkram till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0